Geen haast, met voorrang of superspoed

161 keer bekeken
Bij het aanmelden van een reparatie kunt u kiezen uit 3 verschillende mogelijkheden die bepalen in welke groep uw reparatie valt en met welke prioriteit uw reparatie wordt behandeld.
Hieronder de uitleg tussen de verschillende keuzes:

regulier is geen haast
regulier is geen haast
- "REGULIERE" reparatie kiest u als de reparatie geen haast heeft en deze zo "low cost" mogelijk hersteld dient te worden of als het bijvoorbeeld een voorraad-item betreft en daarom dus geen haast heeft. De reparatie dient altijd te worden verzonden en wordt op volgorde van ontvangst behandeld (FIFO). REGULIERE reparaties worden behandeld wanneer er even geen "SUPERSPOED" of "MET VOORRANG" reparaties meer zijn. De gemiddelde wachttijd is lang, meestal ruim 12 weken, maar dit kan door allerlei omstandigheden langer of korter duren. Wij kunnen geen enkele afspraak maken of belofte doen wat betreft de wachttijd. Als na onderzoek blijkt dat de reparatie meer dan €250,- ex btw en verzending zou gaan kosten doen wij eerst een prijsopgave. Tot een maximum van €250,- ex btw en verzending wordt er dus altijd zonder overleg gerepareerd.

met voorrang
met voorrang
- Een "MET VOORRANG" reparatie wordt met prioriteit behandeld. Indien het ons niet lukt om uw reparatie binnen uiterlijk 14 werkdagen te herstellen vervalt automatisch de hieraan verbonden toeslag van €175,- maar blijft deze wel de voorrang behouden. Als na onderzoek blijkt dat de reparatie meer dan €350,- ex btw, toeslag en verzending gaat kosten doen wij eerst een prijsopgave. Tot een maximum van €350,- wordt er dus altijd zonder overleg gerepareerd.
Een "MET VOORRANG" reparatie kan indien gewenst eventueel worden gebracht en gehaald maar alleen in de ochtend tussen 9:00 en 12:00 en alleen in overleg.


superspoed
superspoed
- Een "SUPERSPOED" reparatie wordt met de hoogste prioriteit behandeld. Dit is de geschikte keuze als elke dag stilstand van bijvoorbeeld een productieproces of onderzoek u veel geld kost. Indien het ons niet lukt om uw reparatie binnen uiterlijk 6 werkdagen te herstellen vervalt automatisch de hieraan verbonden toeslag van €275,- maar blijft deze wel de voorrang behouden. Als na onderzoek blijkt dat de reparatie meer dan €500,- ex btw, toeslag en verzending gaat kosten doen wij eerst een prijsopgave. Tot een maximum van €500,- wordt er dus altijd zonder overleg gerepareerd. Indien de reparatie extreem veel haast heeft en elke dag of zelfs uur er één teveel is kunnen we in overleg kijken wat we nog meer kunnen doen om uw down-time zo kort mogelijk te houden. Uiteraard hanteren wij in dit soort uitzonderlijke gevallen wel een speciaal tarief.
Een "SUPERSPOED" reparatie kan indien gewenst eventueel worden gebracht en gehaald. Dat kan gedurende de hele dag en vaak ook al zeer vroeg in de ochtend of in de avond maar wel alleen in overleg.

Wijzigen van de prioriteit

Uiteraard kunt u altijd de prioriteit van uw reparatie wijzigen mocht snellere afhandeling opeens toch gewenst zijn. Stuur dan een email naar: info@posrepair.nl en geef duidelijk aan om welk reparatienummer het gaat en wat de gewenste status moet worden. Wij passen dit voor u aan en laten dit zsm weten.

Is uw apparaat te kostbaar om te vervangen?

Wacht dan niet langer en meld uw reparatie aan, duizenden tevreden klanten gingen u voor!

Reparatie aanmelden
Repareren

Milieubewust en al gauw goedkoper dan vervangen

Modificeren

Verbeteren van prestaties en verlengen van de levensduur

Kwaliteit

Wij gebruiken uitsluitend top kwaliteit onderdelen

TOP