Hoe werkt het

4986 keer bekeken
Hieronder vindt u in het kort hoe de reparatieprocedure werkt.

- Op de "Reparatie aanmelden" pagina kunt u het reparatieformulier invullen.

- De eerste keer als u een reparatie aanmeld vult u ook uw NAW-gegevens in en kiest u een wachtwoord. De volgende keren kunt u inloggen met uw mailadres en wachtwoord en zijn alle NAW-gegevens automatisch ingevuld, een reparatie aanmelden is dan nog eenvoudiger.

- Bent u uw wachtwoord vergeten dan kunt u een nieuwe aanvragen welke u na inloggen kunt aanpassen onder "mijn POSrepair".

- Na aanmelden van de reparatie ontvangt u direct per mail een reparatiebon en een verzendlabel. Doe de reparatiebon bij uw reparatie, verpak hem goed, plak het verzendlabel op de doos en verzend hem.

- Als u niet ziet dat het aanmelden is gelukt en u ontvangt geen mail dan kunt u door uw bon scrollen en er staat in het rood aangegeven wat u niet of niet goed hebt ingevuld. Alle velden met een * (sterretje) moeten worden ingevuld.



- Als u wel zag dat het aanmelden was gelukt maar de reparatiebon en het verzendlabel niet ontvangt dan kunt u uw spam-box controleren. U kunt ook altijd inloggen en onder "mijn POSrepair" uw bon opvragen.

- In het geval van een spoedreparatie kunt u deze desgewenst op afspraak brengen en halen. Stuur ons een mail of spreek de voicemail in en wij nemen z.s.m. contact met u op om een afspraak te maken of de gewenste tijd te bevestigen.

- Als wij uw reparatie hebben ontvangen krijgt u automatisch een ontvangstbevestiging per mail en vanaf dit moment staat de reparatie ook op onze werklijst.

- Een spoedreparatie staat automatisch bovenaan de werklijst en word als eerste behandeld, de overige reparaties worden op volgorde van ontvangst behandeld.

- Als de reparatie word behandeld en de kosten blijven onder het door ons gestelde bedrag vanaf welke wij een prijsopgave doen dan word uw reparatie zonder overleg hersteld en retour gezonden. Word het reparatiebedrag hoger dan doen wij eerst een prijsopgave en wachten we uw reactie af.

- Als uw reparatie naar u retour is gezonden ontvangt u automatisch een verzendbevestiging met track en trace nummer zodat u weet dat uw reparatie onderweg is en u kunt de status hiervan dan zelf volgen.

- De factuur zit bij de reparatie gevoegd of word verzonden naar het door u opgegeven factuuradres.

- Als u inlogt met uw mailadres en wachtwoord ziet u de knop "Mijn POSrepair" verschijnen. Hier kunt u uw gegevens inzien, wijzigen en uw reparaties terugvinden.

- Als u uw wachtwoord bent vergeten kunt links in het menu een nieuwe aanvragen. U ontvangt een nieuw wachtwoord welke u onder "Mijn POSrepair" weer kunt wijzigen.

Twijfel niet langer.

Meld uw reparatie nu aan, duizenden tevreden klanten gingen u voor.


Is uw apparaat te kostbaar om te vervangen?

Wacht dan niet langer en meld uw reparatie aan, duizenden tevreden klanten gingen u voor!

Reparatie aanmelden
Repareren

Milieubewust en al gauw goedkoper dan vervangen

Modificeren

Verbeteren van prestaties en verlengen van de levensduur

Kwaliteit

Wij gebruiken uitsluitend top kwaliteit onderdelen

TOP