Hoe werkt het
- De eerste keer als u een reparatie aanmeldt vult u ook uw NAW-gegevens in en kiest u een wachtwoord. De volgende keren kunt u inloggen met uw mailadres en wachtwoord en zijn alle NAW-gegevens automatisch ingevuld, een reparatie aanmelden is dan nog eenvoudiger.
- Bent u uw wachtwoord vergeten dan kunt u een nieuwe aanvragen welke u na inloggen kunt aanpassen onder "mijn POSrepair".
- Na aanmelden van de reparatie ontvangt u direct per mail een reparatiebon en een verzendlabel. Doe de reparatiebon bij uw reparatie, verpak hem goed, plak het verzendlabel op de doos en verzend het bij voorkeur aangetekend.
Klik HIER indien u meer wilt lezen over de meest gestelde vragen(FAQ) zoals het verpakken van uw reparatie.
- Als u niet ziet dat het aanmelden is gelukt en u ontvangt geen mail dan kunt u door uw bon scrollen en er staat in het rood aangegeven wat u niet of niet goed hebt ingevuld. Alle velden met een * (sterretje) moeten worden ingevuld.
- Als u wel zag dat het aanmelden was gelukt maar de reparatiebon en het verzendlabel niet ontvangt dan kunt u uw spam-box controleren. U kunt ook altijd inloggen en onder "Mijn POSrepair" uw bon opvragen.
- In het geval van een SUPERSPOED of MET VOORRANG reparatie of kunt u deze desgewenst op afspraak brengen en halen. Stuur ons een mail of spreek de voicemail in en wij nemen z.s.m. contact met u op om een afspraak te maken of de gewenste tijd te bevestigen.
- Als wij uw reparatie hebben ontvangen krijgt u automatisch een ontvangstbevestiging per mail en vanaf dit moment staat de reparatie ook op onze werklijst.
- Een SUPERSPOED reparatie staat automatisch bovenaan de werklijst en wordt als eerste behandeld, hierna worden de MET VOORRANG reparaties behandeld en de REGULIERE reparaties worden vervolgens op volgorde van ontvangst behandeld.
- Als de reparatie wordt behandeld en de kosten blijven onder het door ons gestelde bedrag vanaf welke wij een prijsopgave doen dan wordt uw reparatie zonder overleg hersteld en retour gezonden. Word het reparatiebedrag hoger dan doen wij eerst een prijsopgave en wachten we uw reactie af.
- Als uw reparatie naar u retour is gezonden ontvangt u automatisch een verzendbevestiging met track en trace code zodat u weet dat uw reparatie onderweg is en u kunt de status hiervan dan zelf volgen.
- De factuur zit bij de reparatie gevoegd of word verzonden naar het door u opgegeven factuuradres. U ontvangt dus eerst de reparatie retour en hoeft daarna pas te betalen. Wederzijds vertrouwen vinden wij zeer belangrijk.
- Als u inlogt met uw mailadres en wachtwoord ziet u de knop "Mijn POSrepair" verschijnen. Hier kunt u uw gegevens inzien, wijzigen en uw reparaties terugvinden.
- Als u uw wachtwoord bent vergeten kunt links in het menu een nieuwe aanvragen. U ontvangt een nieuw wachtwoord welke u onder "Mijn POSrepair" weer kunt wijzigen.
Lees ervaringen van andere klanten of laat zelf een reactie achter.
Twijfel niet langer.
Meld uw reparatie nu aan, duizenden tevreden klanten gingen u voor.