Contact en Info

Indien u informatie wenst, de status van uw reparatie wilt weten of algemene vragen heeft kunt u een email sturen naar: info@posrepair.nl .

Bij vragen over nieuwe of bestaande reparaties graag mailen naar: info@posrepair.nl



Bij vragen over de status van uw reparatie altijd het reparatienummer vermelden.

Als u wilt weten of we iets specifieks voor u kunnen repareren graag zo duidelijk mogelijk omschrijven waar het om gaat en ook het merk en type vermelden en/of foto's van het defecte object of printplaat meesturen.

Voor reparaties aan professionele, industriƫle, specialistische, zeldzame, custom-made en/of kostbare apparatuur waarbij niemand u kan helpen kunt u bij ons terecht. Vaak zelfs ook als anderen beweren dat het echt niet meer te repareren is.
Als u een uitgebreid overzicht wilt zien van wat wij zoal repareren klikt u HIER.

Wij repareren echter GEEN solar inverters, auto elektronica, huishoudelijke apparatuur, TV, AV, gameconsoles, telefoons, tablets, laptops, PC's, etc. Op vragen over dit soort apparatuur word NIET gereageerd.
Als u een uitgebreid overzicht wilt zien van wat wij NIET repareren klikt u HIER.


Helaas zijn wij door drukte en de complexiteit van veel reparaties meestal niet in staat om de telefoon aan te nemen. U kunt daarom het beste mailen naar: info@posrepair.nl waarna wij zo snel mogelijk reageren of contact met u opnemen.
Bellen kan evt. wel in geval van een spoedreparatie (tel: 0031 610198761). Spreek dan de voicemail in en u word z.s.m. teruggebeld. Aan een spoedreparatie is wel een toeslag verbonden zoals vermeld op het reparatie-aanmeld formulier. Indien het geen spoedreparatie betreft verzoeken wij u dringend om niet te bellen maar gewoon te mailen.


Reparaties alleen versturen na aanmelding via de "reparatie aanmelden" pagina met het formulier dat u dan automatisch ontvangt.
Niet aangemelde reparaties worden niet behandeld totdat deze alsnog worden aangemeld waarna u ook nog een mail dient te sturen waarin u aangeeft welk reparatienummer al bij ons aanwezig is. Pas hierna kan deze als "ontvangen" kan worden ingeboekt en komt deze onder aan de wachtlijst te staan. Het niet aanmelden van reparaties voordat u deze opstuurt kan oa zeer lange wachttijden en extra kosten met zich meebrengen.
Als u een reparatie wilt aanmelden klikt u HIER.

Lees ervaringen van andere klanten of laat zelf een reactie achter.














Is uw apparaat te kostbaar om te vervangen?

Wacht dan niet langer en meld uw reparatie aan, duizenden tevreden klanten gingen u voor!

Reparatie aanmelden
Repareren

Milieubewust en al gauw goedkoper dan vervangen

Modificeren

Verbeteren van prestaties en verlengen van de levensduur

Kwaliteit

Wij gebruiken uitsluitend top kwaliteit onderdelen

TOP