Contact en Info

Ivm oplopende wachttijden (reeds meer dan 12 weken) verzoeken wij u voorlopig geen reguliere reparaties aan te melden. Spoedreparaties kunt u uiteraard wel blijven aanbieden en behouden natuurlijk de hoogste prioriteit.
Dank u voor uw begrip.

Via onderstaand formulier kunt u een vraag stellen.

Reparaties alleen versturen na aanmelding via "reparatie aanmelden".
U ontvangt dan automatisch een reparatiebon en een verzendlabel met adresgegevens, reparatienummer en afzender. Niet aangemelde reparaties worden niet behandeld totdat deze alsnog worden aangemeld.
Als u een reparatie wilt aanmelden klikt u HIER.

U kunt van onderstaand formulier gebruik maken indien u informatie wenst, de status van uw reparatie wilt weten of algemene vragen heeft.
Of stuur een email naar: info@posrepair.nl, dan kunt u evt ook foto's of andere info toevoegen.

Helaas zijn wij door drukte en de complexiteit van veel reparaties vaak niet in staat om de telefoon aan te nemen. U kunt daarom het beste onderstaand formulier invullen of mailen naar: info@posrepair.nl waarna wij zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Bellen kan evt wel in geval van een spoedreparatie (tel: 0031 610198761), spreek dan de voicemail in en u word zsm teruggebeld. Aan een spoedreparatie is wel een toeslag verbonden zoals vermeld op het reparatieformulier.

Wij repareren GEEN huishoudelijke apparatuur, tv, gameconsoles, telefoons, tablets, laptops en standaard computers. Op vragen over dit soort apparatuur word NIET gereageerd.
Voor reparaties aan bijzondere apparatuur waarbij niemand anders u kan helpen kunt u wel bij ons terecht.


Contactformulier:

Is uw apparaat te kostbaar om te vervangen?

Wacht dan niet langer en meld uw reparatie aan, duizenden tevreden klanten gingen u voor!

Reparatie aanmelden
Repareren

Milieubewust en al gauw goedkoper dan vervangen

Modificeren

Verbeteren van prestaties en verlengen van de levensduur

Kwaliteit

Wij gebruiken uitsluitend top kwaliteit onderdelen

TOP