Contact en Info

Vanaf 27-7 tot en met 14-8 zijn wij gesloten. In deze periode kunt u gewoon uw reparaties aanmelden en opsturen maar een ontvangstbevestiging of reactie op vragen ontvangt u pas na deze periode. Bij voorbaat dank voor uw begrip.


Via dit formulier kunt u een vraag stellen.

Reparaties alleen versturen na aanmelding via "reparatie aanmelden".
U ontvangt dan automatisch een reparatiebon en een verzendlabel met adresgegevens, reparatienummer en afzender. Niet aangemelde reparaties worden niet behandeld totdat deze alsnog worden aangemeld.

Helaas zijn wij door drukte en de complexiteit van veel reparaties vaak niet in staat om de telefoon aan te nemen. U kunt daarom onderstaand formulier invullen waarna wij zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Bellen kan evt wel in geval van een spoedreparatie (tel: 0031 610198761), spreek dan de voicemail in en u word zsm teruggebeld.

U kunt van onderstaand formulier gebruik maken indien u informatie wenst, de status van uw reparatie wilt weten of algemene vragen heeft.
Of stuur een email naar: info@posrepair.nl

Als u een reparatie wilt aanmelden klikt u HIER.

Wij repareren geen huishoudelijke apparatuur, telefoons, laptops en normale computers. Op vragen over dit soort apparatuur word niet gereageerd.


Contactformulier:

Is uw apparaat te kostbaar om te vervangen?

Wacht dan niet langer en meld uw reparatie aan, duizenden tevreden klanten gingen u voor!

Reparatie aanmelden
Repareren

Milieubewust en al gauw goedkoper dan vervangen

Modificeren

Verbeteren van prestaties en verlengen van de levensduur

Kwaliteit

Wij gebruiken uitsluitend top kwaliteit onderdelen

TOP