Wie zijn onze klanten

11889 keer bekeken
Onze klantenkring bestaat onder andere uit:

Leveranciers en importeurs die regelmatig bepaalde systemen defect retour krijgen. Wij kunnen de problemen analyseren en oplossen maar ook door middel van modificaties de apparatuur verbeteren om toekomstige storingen te voorkomen. De MTBF (mean time between failures) kan zodoende worden vergroot.
Desgewenst kunnen wij systemen ook aanpassen voordat deze aan de klant verkocht worden.
Hiermee vermindert het aantal RMA's, de RMA en servicekosten en verhoogt u de klanttevredenheid.

Ook zakelijke eindgebruikers waarbij een kostbare machine elektronisch defect raakt maar die hier graag toch nog jaren mee zouden willen werken zijn bij ons welkom.
Weir power supply
Weir power supply
Tevens hebben wij vele honderden klanten uit zeer diverse sectoren zoals de medische en tandtechnische sector, laboratoria, muziekstudio's, bouwbedrijven, scheepvaart, ICT, mechanisatie, robotica, metaalindustrie, landbouw, veehouderij, agritechnica, vastgoed beheer, garagebedrijven, drukkerijen, reclamebedrijven, reparatiebedrijven, sauna's, winkels, horeca, sportclubs, zwembaden, klimaattechniek, MKB, etc.

Elk probleem is voor ons een uitdaging!

Repareren is milieubewust

POSrepair kan u niet alleen veel kosten besparen maar bovendien levert iedereen zo een belangrijke bijdrage aan het milieu, laten we dat niet vergeten



KM88-LCL power supply
KM88-LCL power supply
Heeft u klanten met een servicecontract? Dan kan POSrepair wellicht uw servicekosten verlagen en de servicekwaliteit verhogen.
Wij hebben bijvoorbeeld diverse klanten waarvoor wij onder andere AC-DC power supplies (PSU) repareren en modificeren.
Deze powersupplies raken als ze nieuw zijn vaak na enkele jaren al defect maar de units die wij repareren en upgraden blijven zeer veel jaren probleemloos werken, er is nagenoeg een uitval meer. De MTBF kunnen wij vaak extreem vergroten.
Dit scheelt u niet alleen in de aanschafkosten van de power supply maar vooral in andere kosten als personeelskosten en andere onkosten welke u bij klanten met een servicecontract niet kunt doorberekenen. Uitvalskosten overtreffen vaak de aanschafkosten.
De servicemonteurs kunnen bijvoorbeeld bij onderhouds of storingswerkzaamheden de slechte PSU's vervangen voor de door ons geupgrade units en de verzamelde slechte units kunt u naar ons toe sturen. Dit scheelt de technische dienst veel tijd en geld en verhoogt uw rendement aanzienlijk.
De kosten en/of milieubewuste ondernemer kiest voor POSrepair!

POSrepair repareert dus vrijwel alle soorten elektronica voor onder andere:
Studio's, laboratoria, Garagebedrijf, school, zorginstelling, drukkerij, reclamebedrijf, bouwbedrijf, IT bedrijven, kantoor, import en export onderneming, horeca en winkel bedrijven, MKB, groothandel, fabrikanten, importeurs, transportbedrijf, sportschool, sportvereniging, etc, etc.

Wat repareren wij niet?

Wij repareren GEEN consumenten apparatuur zoals TV's, telefoons, laptops, tablets, huishoudelijke apparatuur, etc.


Lees ervaringen van andere klanten of laat zelf een reactie achter.



Is uw apparaat te kostbaar om te vervangen?

Wacht dan niet langer en meld uw reparatie aan, duizenden tevreden klanten gingen u voor!

Reparatie aanmelden
Repareren

Milieubewust en al gauw goedkoper dan vervangen

Modificeren

Verbeteren van prestaties en verlengen van de levensduur

Kwaliteit

Wij gebruiken uitsluitend top kwaliteit onderdelen

TOP