Reparatie aanmelden
Voor reguliere reparaties geldt i.v.m. grote drukte helaas een wachttijd van ruim 12 weken. Spoedreparaties worden uiteraard wel altijd zsm behandeld.
--------------------------------------------------------
Via onderstaand formulier kunt u uw reparatie bij ons aanmelden. Na aanmelding ontvangt u direct via email de reparatiebon en een verzendlabel.
Klik HIER indien u een vraag heeft of mail info@posrepair.nl
Vragen waar u snel antwoord op wenst niet op de reparatiebon vermelden, deze word namelijk pas gelezen als uw reparatie word behandeld.
Wees zo duidelijk mogelijk met het omschrijven van de klacht. Ook is het fijn als u indien mogelijk een (aansluit)schema, foto's, manual, meetresultaten of andere info meestuurt. Als u weet of vermoed wat de oorzaak van het probleem is kan dat ook helpen om het probleem op te lossen. Met een duidelijke omschrijving en extra info kunnen wij vaak sneller, en dus ook voordeliger, repareren.
Tot een bedrag van maximaal €225,- ex btw en verzending wordt er altijd gerepareerd, boven dit bedrag doen wij eerst een prijsopgave. Voor spoedreparaties geldt dat we vanaf €325,- een prijsopgave doen.
Verpak uw reparatie goed in een ruime doos met voldoende verpakkingsmateriaal zodat wij deze onbeschadigd ontvangen. Kies bij voorkeur voor aangetekende verzending via PostNL, uw pakket is dan tegen een kleine meerprijs verzekerd tegen verlies en schade en wordt doorgaans de volgende dag al bezorgd. Kies NIET voor een spoedzending, de zending loop dan via verschillende partijen en dit kan soms vertraging opleveren. Wij zenden uw reparatie altijd standaard aangetekend retour i.v.m. traceerbaarheid, verzekering en ter voorkoming van beschadiging.
Mocht u retourzending op andere wijze of extra verzekering wensen dan dient u dit op het reparatieformulier duidelijk aan te geven.
Aanleveren van zendingen van meer dan 23kg en/of op pallets kan alleen in overleg en deze kunnen anders worden geweigerd. Zendingen in een envelop of niet aangemelde items worden altijd geweigerd.
Alleen spoedreparaties kunnen desgewenst op afspraak worden gebracht en gehaald, alle overige reparaties dienen altijd te worden verzonden en deze ontvangt u ook per post retour.
Klik HIER indien u meer wilt lezen over hoe het aanmelden werkt.
Klik HIER indien u meer wilt lezen over de meest gestelde vragen(FAQ).
Er zijn ook items die wij niet of niet meer repareren. Aanmelden en opsturen van dit soort elektronica heeft geen zin.
Klik HIER om te lezen wat wij NIET repareren.
Indien u de reparatiebon niet binnen enkele minuten ontvangt controleer dan uw spam folder.