Reparatie aanmelden

Voor "REGULIERE" reparaties geldt i.v.m. grote drukte helaas een gemiddelde wachttijd van ruim 12 weken. "SUPERSPOED" en "MET VOORRANG" reparaties worden uiteraard wel altijd zeer snel volgens de bijbehorende voorwaarden behandeld.
--------------------------------------------------------
Via onderstaand formulier kunt u uw reparatie bij ons aanmelden. Na aanmelding ontvangt u direct via email de reparatiebon en een verzendlabel.
Voor vragen kunt u mailen naar: info@posrepair.nl
Wees zo duidelijk mogelijk met het omschrijven van de klacht. Ook is het fijn als u indien mogelijk een (aansluit)schema, foto's, manual, meetresultaten of andere info meestuurt.
Als u weet of vermoed wat de oorzaak van het probleem is kan dat ook helpen om het probleem op te lossen. Met een duidelijke omschrijving en extra info kunnen wij vaak sneller, beter en ook voordeliger repareren.
Voor "REGULIERE" reparaties geldt dat er tot een bedrag van maximaal €250,- ex btw en verzending altijd wordt gerepareerd, boven dit bedrag doen wij eerst een prijsopgave. Voor "MET VOORRANG" reparaties geldt dat we vanaf €350,- een prijsopgave doen en in geval van een "SUPERSPOED" reparatie doen wij vanaf €500,- een prijsopgave.
Verpak uw reparatie goed in een ruime doos met voldoende verpakkingsmateriaal zodat wij deze onbeschadigd ontvangen. Kies bij voorkeur voor aangetekende verzending via PostNL, uw pakket is dan tegen een kleine meerprijs verzekerd tegen verlies en schade en wordt doorgaans de volgende dag al bezorgd. Wij zenden uw reparatie altijd standaard aangetekend retour i.v.m. traceerbaarheid, verzekering en ter voorkoming van beschadiging.
Mocht u retourzending op andere wijze of extra verzekering wensen dan dient u dit op het reparatieformulier duidelijk aan te geven.
Aanleveren van zendingen van meer dan 23kg en/of op pallets kan alleen in overleg en deze kunnen anders worden geweigerd. Zendingen in een envelop of niet aangemelde items worden altijd geweigerd.
Alleen "SUPERSPOED" en "MET VOORRANG" reparaties kunnen desgewenst op afspraak worden gebracht en gehaald. "REGULIERE" reparaties dienen altijd te worden verzonden en deze ontvangt u ook altijd per post retour.
Klik HIER indien u meer wilt lezen over hoe het aanmelden werkt.
Klik HIER indien u meer wilt lezen over de prioriteit keuzes "REGULIER" "MET VOORRANG" en "SUPERSPOED"
Klik HIER indien u meer wilt lezen over de meest gestelde vragen(FAQ) zoals het verpakken van uw reparatie.
Er zijn ook items die wij niet of niet meer repareren. Aanmelden en opsturen van dit soort elektronica heeft geen zin.
Klik HIER om te lezen wat wij zoal NIET of NIET MEER repareren. Bij vragen of twijfel, mail: info@posrepair.nl
Indien u de reparatiebon niet binnen enkele minuten ontvangt controleer dan uw spam folder.